Center Syd

Vdi halv 10 imorse körde jag, mamma och pappa till Center Syd. Eller ja det var jag som körde. 1,5 timmes bilkörning, inte illa.
Och jag har sån sjukt tur. Hade mina rosa tygskor på mig idag, som jag älskar, men dom är gaanska slitna och gaanska sönder. Sedan tyckte mami och papi att när jag köper ett par skor skulle dom andra slängas i närmsta sooptunna. Och jag ville ju verkligen inte gå med på det, mina rosa skor är bäst. Sedan går jag in på Stadium, och vad ser jag. Jo EXAKT likadana skor, samma märke, samma modell, samma färg. Jag blev överlycklig. Kastade mig över dom och tog ett par i min storlek, sedan tänkte jag att dessa skorna är så sjukt härliga så köper ett par vita också. Och hade jag inte haft 3 par svarta tygskor hemma så hade jag köpt ett par svarta också.
Sedan handlade jag ett par gråa tygskor av annan modell och ett par vita ballerina skor.

Sakerna jag handlade:


Ögonfrans färgning, mascara och Solbrillor som skulle vara så lika som möjligt som papis glajjor som jag totalt älskar. Hittade ett par som var ganska lika. Fett vad schteek man blir i sånna. (:


Pärlor till naglarna i olika storlekar. 300 stycken, räcker nog ett tag ;)


Tröjeletröja


love love love love love


lalala love love love love love


När vi hade shoppat färdigt körde vi till farbror Tommy och fikade. Där var en sån über söt hund som var sååå kelen och sååå gosig.
Sedan blev det hemåtfärd, har nyss käkat, pratar med Krille och nu börjar Gossip girl så får snabba mig att starta tv:n.


Kommentarer
Sara säger:

Du fotar jättefint!

Vad har du för kamera`?

2010-03-21 | 21:17:09
Bloggadress: http://www.februaritjej.se
djustd säger:

Önskar dig en underbar start på veckan!Kram =)

2010-03-22 | 08:45:19
Bloggadress: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback