Kungsbackaa!

Penny har anlänt i kungsbacka, eller visserligen var det igår men iaf. 
Igår fick jag inte det bemötandet på stationen som jag hade hoppats på. Tåget var tidigt och Berrabus var inte där, så penny fick sitta helt själv i flera timmar typ. eller ja någon minut iaf. Sedan drog vi hemåt, och sedan löste vi två korsord. Grymma var vi. Sedan vare käk och sedan tv hela kvällen.
Tog en liten extra sovmorgon imorse och sedan stack vi och handlade, och fan vad jag blev fascinerad av deras glutenfria sortiment i affären, sjukt mycket. Handlade några tekakor, vaniljbullar och en annan lite godissak eller vad det är.
Men men, det var allt nu. Ska gå och slänga mig i sängen nu och lösa fler korsord och annat sånt ordkul med Krille, han försöker nu, men han börjar bara på alla sedan får han byta för att han inte kan mer ;) 


Kommentarer
claudia. säger:

fiin blogg(:

2010-03-30 | 00:19:31
Bloggadress: http://onlyclaudia.blogg.se/
Lasse säger:

sedan, sedan, sedan........osv

2010-03-30 | 17:39:38
djustd säger:

önskar dig en fin kväll! kram :)

2010-03-30 | 18:24:24
Bloggadress: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback