Måndag och ingen praktik :/

Min helg blev inte riktigt som planerat. Eftersom jag var sjuk var jag mest gnällig och lite dampig emellanåt.
När Krille kom hit i fredags käkade vi glass och kollade film.
Sedan i lördags gick vi runt i stan en runda och sedan när vi kom hem skulle vi ner och handla eftersom vi hade lovat att laga mat till oss och till mami och papi. Väl hemma började vi på maten direkt, det blev taco, asgött!!
Sedan efter maten blev det melodifestivalen och chokladpudding som vi även var brau på att fixa.  
Igår hade jag lite spel och sjöng massa barnvisor jag lärt mig på praktiken, och min röst är inte den ljuvligaste nu när jag är förkyld och smått hes. Och krille fick spel, och då menar jag veeerkligen spel, för att jag sjöng sånna låtar hela tiden. Men det var kuling.
Sedan började jag må skitdåligt så vi sov lite till, sedan satt vi vid datorn lite och sedan fick jag gå därifrån eftersom jag började må svindåligt igen. Hela jag började skaka och blev helt konstig i hela kroppen. Vettefasen vad det är med mig. Så mami fick stoppa in en sockerbit i munnen på mig också lite vatten sedan lugnade det ner sig lite.
Sedan på kvällen blev det Gossip girl, Wipeout och Ballar av stål. Sedan gick vi ut till bilen och stod och pratade om allt möjligt, bla. fotboll. sedan vare dags för Krille att åka hem, och det är aldrig kul :(

Stannade hemma från praktiken idag eftersom jag inte mår bra än. Har feber känner jag och är jätteförkyld.
nu ska jag ner och hämta frukost och läsa bloggar eftersom jag inte får göra det när krille är här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback