Min helg och början av veckan.

I fredags städade jag som en gnu. Sedan kom Christopher. Var här hemma en liten stund. Sedan stack vi till ystad och käkade på kinarestaurang och när vi var färdiga där skulle vi hitta bilen som vi hade parkerat någonstans. Christopher bestämde sig för att han hittade, men jag visste att han gick fel. Men jag gick med ändå, och ojsan, det var världens omväg så vi fick gå den rätta vägen sen, sen kom vi till ett ställe där vi bestämde oss för att gå åt skilda vägar för vi båda tyckte vi hade rätt. Och då gick jag där ensam i mörket, och rättsom det var dök en asmysko kille upp bakom mig och gick ända upp i mig typ och jag tänkte fan att nu blir jag kidnappad och hoppades verkligen att Christopher stod bakom hörnet och där stod han som tur var.  Tillslut hittade vi bilen, och jag fick nycklarna och skulle gå till bilen, och jag trycker på låsa upp knappen och drar och drar i handtaget och blev så jäkla irriterad för att biljäkeln inte öppnades, då insåg jag att jag stod vid fel bil, men dom var typ likadana. eller ja, förutom färgen, märket och modellen.
Och jag trodde jag skulle hinna springa till vår bil innan christopher såg det. men då hör jag han lite skrattandes " hur går det?" och jag bara skrattade och tyckte det var super kul.

Hur som helst, så åkte vi till tomelilla och såg på Avatar 3D, jävligt bra film. Och jag hoppade till som tusan en gång, och självklart skulle mannen märka det och kommentera och skratta.
Sedan under filmens gång fick jag skrattanfall och kunde inte sluta och jag försökte verkligen sluta, men det gick inte. Sedan tänkte jag på det igen och började skratta. Aja, sånt som händer.
Sedan drog vi hem.

I lördags skulle vi egentligen ut och gå, men det regnade så det sket sig. men vi tog det chill, sedan gjorde vi oss iordning och drog och hämtade Malin i gärsnäs, sedan åkte vi till hennes lägenhet i stan och var där lite innan det var dags att åka till Pavvan och småfesta lite. Där mötte vi hela damagänget också.
När pavvan var slut körde vi och lämnade malin och hewe hemma hos sig och sedan drog vi hem och jag var så sjuuuuukt trött så jag somnade på två röda. 

I söndags vaknade vi vid ett sedan tog det ett tag innan vi orkade göra oss iordning, men det gick tillslut. Och då gick vi norregårda rundan, sedan vidare till skolan och åkte linbana och busade med allt där. Och under norregårda rundan var våra bådas skor fulla med snö, men så går det om man ska ut och gå på åkrar bara för att lix och det blev inte bättre när vi kom till skolan för där var massa snö också. Men men sånt som händer. 
När vi kom hem bleve käk sedan satt vi och spelade spel mot varandra på datorn. Utklassade mannen, som vanligt. Sedan satt vi och pratade aslänge. Så sa vi att mannen skulle köra ifrån mig vid 10. och jodå, nästan. vi gick väl ut vid kvart över elva, sedan stod vi där ute vid bilen jättelänge och pratade och inte riktigt vilje skiljas åt. Men tillslut fick det göras ändå. Sedan blev det lite sms skickande och sedan somnade jag en stund och fick sms igen när christopher var hemma men då var jag så sjukt trött så somnade direkt igen. 

I måndags eller ja igår och även idag. igår började min praktik. Tycker det är så sjukt jobbigt i början på nya ställe. Man kan bara några barns namn och dom känner man till sedan innan. Att lära sig sätta ett namn till ett ansikte är inte lätt. Men när dagen var slut igår kände jag ändå att nu har jag kläm på det. Sedan kom jag dit idag, massa nya barn som inte var där igår och jag bara: neeeeeej. nya namn och nya ansikte. Men dagen idag var roligare än igår. så himla jobbigt att man är ute heeeeela tiden typ. Det går äckelkräksjuka där också så då vill dom vara ute mycket mer så inte fler barn blir smittade, och jag gillar inte det. 

Men nu äre käk där nere. 

Blev ett jäkla långt inlägg, ha så kul att läsa christopher ;)  

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback