sista hela dagen i kungsbacka

1 natt kvar sedan drar vi oss mot skåne med först en heldag i ullared imorgon, och efter det när vi når ystad ska vi hem till min syster och fika eller ngt.
vi har fullspäckade dagar framför oss, på fredag ska vi på påskmiddag, lördag ska vi passa mina sötnosar och på söndag äre påskmiddag igen. 

Läget just nu är följande: berra ligger i sängen och spelar spel på min mobil och jag sitter framför datorn med myskatten i knäet. synd bara att hon hårar sönder hela mig. Vädret suger, regnar som fan så den där fotograferingen jag hade tänkt mig gick sådär.. 

nu ska jag fortsätta gosa med rosiie

Kommentarer
djustd säger:

glad påsk på dig! :)

2010-04-03 | 01:18:51
Bloggadress: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback