Min roliga dag

Var i tomelilla hela dagen. Fryshuset ifrån Stockholm är på turné, och denna gången var det dags att komma till Tomelilla. Det var så sjukt tråkigt, underhöll mig med att dampa med bäver. satt och ritade, fällde kommentarer till allt och alla osv. Hade rejält med skoj. Vi hade sånna här fina band rund halsen också där det stod våra namn och skit. På lunchen stack vi till Bertils och åt kebabtallrik, jävla gött. åt först upp min egen och sedan åt jag upp bävers också. kräng är jag.
Sedan stack vi tillbaka till folkets park, hittade resten av damerna, dom satt ute och åt och d'är fanns ingen mer sittplats så jag fick sätta mig i min kära lärares knä istället. sååå otroligt roligt. Sedan gick vi in i salen igen, och det blev lite föreläsningar av olika folk.
Och det var då min höjdpunkt kom. Rickard från RMK & c/o (som var med i talang och kom till final och blabla) var där, han spelade upp en ny låt, pratade om sin barndom och sedan sjöng han en av dom låtarna som dom hade med i talang. och jag ääääälskar deras låtar så gud vad naaaaice det var. Sedan var han GALET snygg.

sedan pallade inte vi mer så vi stack hem. det var bara några stycken som stannade kvar. Nu sitter jag och pratar i Skype med krille och camar på msn.

Nu har jag inget mer och skriva men nu ska jag slänga upp bilder från dagen. Kvalitén suger väääldigt mycket, min mobilkamera är inget att skryta om precis.....



Detta var vad jag sysselsatte mg med de första 20 minuterna.


Såhär kul hade vi också


Vi var VIP.




Nu har jag inget mer kul att lägga in, fick inte en enda bra bild på rikard, upprans bananer!

Ska lägga in bilder ikväll på naglar jag suttit och sysselsatt mig med också.



Tjotjim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback