Tisdag

Vilken start på dagen jag fick idag. Hade planerat att köra in idag, men det gick inte visade det sig. Där stod jag 07.00 och hade precis kommit ut ur duschen och bussen går 07.18.
Fick snabbt som fan ringa till louise och josse och säga att jag inte kunde köra längre, och det blev lite kaos där ett tag. Men deras pappa fick köra oss in till skolan.
Klockan var typ åtta och vi börjar undra var allt folk var från vår klass, gick bort till klassrummet, helt dött och bara va i helskotta är detta. Sedan visar det sig att det visst var tisdag och då har vi sovmorgon till 09.20.
Så vi fick sysselsätta oss med kortspelande och lite frukostkäkande.

Rolig lektion hade vi sen iaf, men vissa saker vill man bara inte veta om ens lärare. haha.

Slutade vid 11.10 och gick och åt, lite smått utskällning av en mattant också, trevlans.
Åkte sedan hem 12.25 och sedan dess har jag suttit vid datorn lite, varit och handlat, packat färdigt och ätit lite.
Ska ner och värma mat om typ 40 min också.

17.06 går mitt tåg. först till malmö som tar typ 1,5 timme, sedan vidare till göteborgståget och sitta på det i 3 timmar. göttmos vad mycket tåg jag åker nuförtiden. 21.57 är jag framme hos min krillis.

Så nästa uppdatering blir ifrån Kungsbacka, har även kameran med mig så när jag kommer hem ska det redigeras foto och läggas upp. Vädret blir ju förhoppningsvis bättre denna gången så jag håller vad jag säger med foto. 

Har packat ner skolarbete och skit som ska göras. Krille jobbar hela dagen imorgon så jag ska plugga som fasen och såklart prata med bävsan rävsan! :D


Aja, skriver ikväll när jag är framme 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback