Biljett - check

Nu har jag äntligen fått tummen ur och bokat min biljett till kungsbacka :)
Ska bli jätteskönt och komma upp till de saknade katterna. Och såklart ska det bli lite små trevligt att träffa Krille också. :P



Åker alltså på onsdag. Är framme 10 på kvällen, och det är med risk jag väljer att åka en onsdag. Krillis har nämligen jouren då och man vet aldrig var han befinner sig då.. Men jag hoppas på det bästa! ;)

Men nu slog det mig en sak. Jag missar ju Bonde söker fru och Greys Anatomy... Meen, nuförtiden är ju internet få förbannat bra så jag får se det på torsdag när krillis jobbar :)

Hembiljetten är inte bokad än, har inte riktigt bestämt mig när jag ska åka hem än. men tror det blir måndagen den 6 december. Måste ju hem och städa, den 11 december ska jag och mor min firas. Blir ju hela 19 år gammal den 12 sen. 19, en värdelös ålder. Helt ofattbart att det snart gått ett år sedan jag fyllde 18. Det var lycka!

Kommentarer
GUESS WHO?! säger:

- gött!

2010-11-21 | 02:06:07
Bloggadress: http://dajeroma.blogg.se/
Martin The Edge säger:

Hej!



Dagens fråga: Vilken är din favoritparfym?



Veckans blogg avgörs på måndag - Vem/vilka blir länkade hela veckan ut?



Du är väl med? Om inte så anmäler du dig i Kategori - Tävlingar --> Veckans blogg



Ha en fortsatt härlig söndag!

2010-11-21 | 12:02:01
Bloggadress: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback