Färdigpackad?

Nu har jag nog bara plattången kvar att stoppa ner, och juste, nya bandage också till handen, men dom kommer mamma med ikväll innan jag åker.
Min väska är full.. väldigt full.. Får sätta mig på den för att den ska gå och stänga, men så länge det går så är jag nöjd ;)



Massa små väskor behöver jag. En med smink, en med nagelsaker och smycken, en med sminkborttagning och ansiktsrengöringssaker och en med vanliga hygienprodukter. Under dessa är det fullt med kläder. Och man skymtar även mina små converse skor.
Och min möööössa, köpte ju en mössa igår. det är den där rosa som ligger där. Ville först ha en vit, men den vita färgade passade inte den vita färgen på min halsduk, så det fick bli den rosa. Men den är söt!

Juste, har ju datorn och sladden till den att packa ner också, men det ska såklart ligga i dataväskan.


Kommentarer
XOXOLINNÉA säger:

fin blogg! :D

2010-11-24 | 18:42:39
Bloggadress: http://liinneaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback