Jag lever!

Jag har faktiskt inte haft någon lust att blogga de senaste dagarna. 
Men allt är bra här i Kungsbacka. Igår var vi ute på Björkö, mysigt ställe, men jag måste säga att det är 10 gånger mysigare på sommaren. Vi sov över där och fick gå upp omänskligt tidigt imorse. klockan var ungefär 09.15, jag gick runt som ett levande lik. 

När vi lämnat björkö stack vi till Ikea och åt middag, gott äre. 
Hemma i kungsbacka igen kom Krilles moder och skulle hämta lite saker från lägenheten, jag måste säga att jag är bäst på att hjälpa till! ;)

Imorgon ska vi ha en riktig fixar dag här, skafferiet, kylen och frysen ska rensas!
Också ska vi färga Krilles hår.

Nu ska jag slänga mig i sängen och sova, för jag klarar inte av att gå upp så tidigt när jag kommit in i det där mönstret att sova lite längre. 

Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback