Sämst dag!

Min dag har varit riktigt kass!
Krille
 var med i en trafikolycka, just nu är han på sjukhuset och väntar på något och jag väntar på att han ska kunna ringa mig. Men han är okej så det är lugnt :) och tur är väl det

Sedan begav jag och papi oss till elgiganten, skulle prata lite fint med dom att min 8 dagar gamla telefon inte riktigt funkar som den ska. ja den får skickas till service blev det. Fint, då är jag utan min älskade mobil i 2-3 veckor!
Hade gärna velat ha den på tåget på onsdag och sysselsätta mig med, men nej det blev inlämning på den.

Vid det här laget visste jag inget om hur det var med Krille eller något, så ville gärna ha en mobil så snabbt som möjligt. Men vi gjorde lite fler ärende i Ystad och sedan bar det av hemåt.
Börjar leta efter min gamla telefon, men den vr spårlöst försvunnen. Efter ca en halvtimme inser jag ; den ligger i mammas bil, i YSTAD.
Jaha, inte mer att göra åt det, dags att leta upp den ännu äldre telefonen. Hittade den ganska snabbt, då kom nästa problem: Laddaren till den.
Letandet fortsätter, men ingen laddare syns till.

Det slutade med att jag fick ta pappas gamla mobil nu så länge tills mamma kommer hem. Och denna telefonen är inte snabb alltså, sjukt seg ;)

Och jag kan säga en sak, det är svårt att skriva på en vanlig telefon när man har vant sig vid touch och ett tangentbord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback