Shopping

Idag fyller min lilla Mamma år, och det firade vi med att sticka iväg och shoppa.
Av oss fick hon en ny mobil, bortskämd är hon! ;)

Hur som helst, vi åkte till Center Syd och spenderade lite pengar, och viktigast av allt, vi åt på världens bästa ställe. Grafitti café ♥

Det jag handlade idag var;
- två par skor
- mössa
- vantar
- jeans
- tjocktröja
- ansiktsprodukter
- pärmar

Trooor det var allt, men jag har ju ett minne som är sämre än en guldfisks så har säkert glömt något.

Dagens höjdpunkt som jag kommer leva länge på var när vi gick förbi en liten figur som sålde saker till händerna och naglarna. Så frågar han oss om vi hade bra naglar och lite sånt, så jag visar upp min vänstra hand, då tar han tag i den och säger "woow, amazing". Det gjorde min dag! ;)

Dagens klantigaste sak gjordes av mig. Vi insåg att jag bara bar på en kasse, där skulle vara två. Okej, vilken affär hade jag ställt den i?? Efter en liten stund hittades den, på golvet inne på Panduro Hobby. Då kom jag ihåg att jag satte mig ner på huk för att kolla på lite saker jag skulle kunna ha till naglarna och då tyckte jag kassen stod bra på golvet så länge, dock stod den där lite längre än jag tänkt.

Hur som helst, vi har haft en bra dag men massa skrattigheter ;)

Grattis min lilla älskade mor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback