Utan internet

Har varit utan internet hela dagen därav den extremt usla uppdateringen.
Så vad har jag sysselsatt mig med idag då? började packa så smått inför onsdag, skrev upp saker jag måste handla imorgon när jag ska iväg och shoppa med mamma också fixade jag lite bilder.

Kommer stanna 12 dagar uppe i kungsbacka. Och vi ska hitta på lite roliga saker.
Först och främst på fredag ska vi ut till underbart fina björkö till hans mamma och vi stannar till lördagen. På väg hem därifrån sedan ska vi till Nordstan och gå på Lagerhaus.
Helgen därefter har vi planerat in Julmarknad på Liseberg.
Och vi har säkert massa mer planerat men mitt minne räcker inte långt.

Och sedan är det såhär att jag vill ha tillbaka min mobil!!

ska snart lägga upp ett inlägg med lite bilder ;)


Kommentarer
Fredrika säger:

Vilken av dagarna ska ni till Liseberg? :D ska nämnligen till göteborg nästa helg ;D

2010-11-22 | 19:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback