Xperian är min

Jag hade tänkt vänta med att köpa ny mobil någon månad. Men det blev inte riktigt så, igår inhandlade jag min xperia x10. Den är pimp. 

Igår spenderade jag först lite av min kväll hos Louise, sedan kom krille så vi stannade där och såg idol.
Och idag har vi sovit och gjort oss lite iordning, och nu sover krille igen.. Ska snart gå och lägga på lite smink i facet så man ser någorlunda levande ut. Sedan ska vi nog spela monopol, dock har man inget motstånd när man möter krille. han förlorar alltid..

Jag har egentligen inget vettigt att skriva om. Jag måste skaffa mig ett liv..

Hajpo

Kommentarer
SOFIA säger:

Hoppas du får en fin Lördag! KRAM

2010-11-13 | 14:49:57
Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback