24 oktober

Dagens datum innebär två månader kvar till julafton, men det innebär även en annan sak. Nämligen 9 månader tillsammans med Krille. Ibland undrar jag var tiden tagit vägen. Det har gått så snabbt.

I övrigt så flyter allt på. Bertil (saken på/i min hand) och jag börjar komma bra överens. Jag har lärt mig att få över tröjärmar över honom, jag har börjat kunna använda min hand mycket mer nu också. Efter operationen var min hand helt sne och fingrarna stela, men nu jäklar börjar det likna något igen.. 
Imorgon ska jag till malmö sjukhus igen. Då är det nämligen dags att ta bort stygnen. vi ska även röngta det och se hur det ser ut där inne i handen. Ska be om att få en bild på det så ska jag visa er också. 

Har även sagt att jag ska visa en bild på själva Bertil också, men det har inte blivit av inu. ville vänta till stygnen var borta och dom har tvättat rent såret lite. så någon gång nu inom de närmsta dagarna ska jag lägga upp lite bilder på vad jag behöver stå ut med.
Och för att också berätta hur det går med uttöjningen av benet i handen så är jag nu uppe i 3 mm. alltså 12 mm kvar. Det gör ont, det tänker jag inte neka till. det gör riktigt ont.

för att avsluta med något bättre så fick jag ett nytt täcke idag. ett varmt, stort, mysigt och helt underbart täcke.
kommer sova som en prinsessa inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback