Mobilen sönder

Min kära mobil har gått i graven.. förtillfället får jag dras med en annan kass mobil som stänger av sig hela tiden.
Önskar jag var rik alltså..
Men det jag skulle säga var att på den mobilen jag använder nu hittade jag massa filmklipp och bilder som är ganska gamla. Tänkte slänga upp några här på bloggen när jag har lust att fixa med det.

Imorgon ska jag färga håret, äntligen. får panik på detta jag har nu.
men jag undrar vad jag tänkte med den dagen jag sa ja till en tid 10.00. Måste ha varit allvarligt sjuk eller något. För en frisk Penny kan omöjligt stå och säga att klockan 10 blir bra, det är inga problem..
Med tanke på att jag gör allt med en hand ; klär på mig, fixar frukost, sminkar mig osv osv så tar allt lite längre tid, vilket innebär att jag måste gå upp lite tidigare än vad jag annars hade behövt.

och det är väl ganska känt vid det här laget att jag inte är ett big fan av att gå upp tidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback