Torsdag

har haft ytterligare en pissenatt, dock var denna värre än den igår!

Innan jag ville sova igår så ville jag se ett avsnitt som jag missat av kungarna av tylösand, så hamnade framför datorn i en timme och såg på det. Vid det här laget hade Krille redan somnat och sov som en stock.
När Kungarna av tylösand var slut blev det lite tv tittande. 
Bestämde mig sedan för att sova, men det gick sådär... Kunde inte sova, mina tankar var på sjuhundra andra håll. 
Tog krilles mobil och spelade på den i ytterligare någon timme innan jag kände att jag var trött så nu kunde jag sova. 
Men icke. 
Hela natten har jag antingen legat i sängen klarvaken, suttit upp i sängen, suttit på golvet, gosat med katterna, kollat ut genom fönstret osv. Krille vaknade flera gånger och försökte få mig att sova igen men det var omöjligt. 
Halv 5 imorse bestämmer jag mig för att lägga mig med huvudet nere i fotändan och fötterna uppe vid huvudändan. 
ungefär vid 5 somnar jag! ÄNTLIGEN!
MEN, halv 6 ringde krilles jobbtelefon och han fick ge sig iväg. Kunde Penny somna om??? Nope. 
i en timme försökte jag sova men det var totalt omöjligt. Startade tv:n, kollade på vakna med the voice i två timmar, sedan kände jag äntligen mig trött och sov i flera timmar.
Alltså, klockan 09.00 somnade jag idag. HÄRLIGT!
Krille sa att det kanske är för att jag tänker på operationen. Och kanske är det så, tänker nog på den mer än vad jag tror och har drömt om den flera nätter.. Får fan skaffa sömntabletter tills operationen är överstökad om det ska fortsätta såhär.
Sedan för att det ska bli lite kul i detta inlägget så kan jag dra lite saker vad krille har hittat på med inatt som han självklart inte har en aning om när han vaknar : 

  • För att jävlas med honom när jag låg där i min vakenhet så började jag kittla honom i ansiktet med mitt hår, vilket resulterade i att han vände sig om i en jäkla fart och gapade : PANIK!!!!

  • När jag då börjar berätta att jag inte har sovit något så känner han på mig så säger han "va fan, har du inte gjort dig iordning än?" Man bara eeeh joo?

  • När jag sedan försöker få honom att vara vaken med mig och umgås istället för att sova så svarar han "inte nu, men snaaaart" (låt mig tillägga att detta "snart" var i världens falsett vilket gjorde att jag fick mig ett gott skratt)

  • När hans jobbtelefon ringde då klockan halv 6 imorse så tog det ett jäkla tag innan han svarade. Han satt bara och kollade på den hur länge som helst. Sedan kommer en kommentar "nuu ringer jobbet..."
    Fick gapa lite på honom att han skulle svara, vilket han tillslut gjorde. Och den där meningen "nu ringer jobbet" var också i en röst som inte var hans egen. 
    Vet inte om han drömt att han har blivit transa och ska prata som en tjej, men något fel är det.
Så var det med det. Nu ska jag nog lägga mig i sängen och starta tv:n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback