hard work work

Jag behöver sova, varför är jag uppe nu? jo för att jag är så fruktansvärt smart och tackar ja till jobb. :/

Apropå jobbet, igår kväll när jag kom hem från bion insåg jag en sak, hur f*n skulle jag komma in till jobbet idag.
Båda våra bilar var upptagna, mormor skulle iväg så hennes bil var inte ledig, bussarna passade inte. Min sista chans var farmor och farfar, och de skulle egentligen köra iväg och köpa ny husvagn redan vid 09.30 men efter lite snack så bestämde dom sig för att dom kunde köra mig in först till mitt jobb. Tackar så väldigt mycket för det! 

Dom kommer och hämtar mig om 40 minuter, så jag får väl snabba mig lite nu om jag ska hinna bli färdig.
Får se hur länge jag kommer jobba idag och hur trött jag kommer vara när jag väl kommer hem, men ska försöka lägga in bilder och filmer på datorn från kamerorna i alla fall.

Vi hörs när jag är hemma igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback