Hemma i Sverige

Det var med blandade känslor jag lämnade marmaris idag. ville inte bort, har haft det superskönt och roligt där. samtidigt längtar man hem lite till sitt vanliga liv.
Nu när jag väl är hemma ångrar jag mig som fan att jag inte stod ut med värmen och låg och solade från morgon till kväll, för jag är inte brun. Tyckte det var så galet varmt så jag låg inte så jäkla mycket i solen, och soooom jag ångrar mig!!

Hur som helst, mina två kameror är fulla med bilder och filmer, men eftersom jag inte är hemma hos mig själv än utan är hos krillis i götet så får allt det vänta till onsdag.

jaja, skulle bara meddela att i´m back in sweden.

Turkiet - Marmaris - Exelsior beach <3

Kommentarer
L säger:

Sv: Okej, jag brukar också göra så. Men tycker ändå att dom som lossnar lite lätt.

2010-09-05 | 19:00:10
Bloggadress: http://liiinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback