Turkiet omgång 6

vi kör några bilder till när vi ändå är på hugget


Ali min vän




tuffa pojkar.




kortspelande


Det finns en historia bakom den här tröjan.
Det var nämligen såhär att jag hade en tendens att alltid hamna i poolen när jag inte ville det.
Några gånger hade jag bikini på mig så det gjorde inget, men lika många gånger hade jag kläder på mig, var sminkad och hade håret fixat. En av kvällarna när jag blev iputtad frös jag så mycket sen efter så fick en tröja av ali som jag fick slänga på mig istället. Förbannat vacker och trendig. Men slapp frysa mer iaf ;)

 
Det som finns kvar från turkiet nu som ska visas här är några filmer och sedan äre bilder från när vi körde jet ski.
Sedan är det slut med saker från turkiet. underbara turkiet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback