Första april

Dagen man får slå till med lite lögner och kan lösa allt med två simpla ord "april april"

Har ni lurat några idag?

Själv drog jag till med 3 stycken luringar.

Min första blev mot pojkvännen.
Berättade att jag inte trodde det fanns mer mellan oss och att det nog var över nu. Höll på ett tag, och när jag kände att det räckte så frågade jag honom om han kunde kolla vilket datum det var, då blev det knäpptyst i luren sedan sa han "fy fan vad jag ska slå dig!!"

Min nästa blev mot en vän, bäver.

Påstod att jag hade fått reda på hur mycket skit hon snackar om mig och att jag trodde vi var vänner men nu visade hon hur falsk hon var. När jag tyckte det räckte skrev jag "april april" och då skrev hon att hon hatade mig.

En pojkvän som ska slå mig och en vän som hatar mig. Sounds good ha.

Ja sedan har vi då det tredje och sista.
La upp en facebook status från mobilen där jag skrev att jag var påväg hem från akuten och ska ha gips i 6 veckor. Några undrade varför också kom det lite sms också. Påstod att jag hade halkat i trappan och landat på armen och nu var det ett klumpigt gips som gällde. Efter lite krya på dig på facebook och sms så avslöjade jag vid 7 tiden nu ikväll att det var ett april skämt. "Din lille jävel!!!!!!" var det jag fick höra då.

Känns bra att vara så omtyckt så folk vill slå mig, folk hatar mig och säger att jag är en jävel.

Vad ska jag säga? Jag älskar första april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback