Måndag

Goddagens!

Idag är det måndag och det är snart dags för oss att åka upp till götet för att sedan på fredag åka vidare till Cypeeern!
Vi har precis varit på Spa och unnat oss lite lyx. Jag färgade ögonfransarna och fick en liten ansiktsbehandling och krille fick en helkroppsmassage.

Nu ska jag gå och packa det sista, sedan kommer snart min mor och far hem och när vi har ätit är det bara en sista packningscheck sedan drar vi! :)

Jag vet inte hur uppdateringarna kommer se ut den följande veckan eftersom vi har fullt upp varje dag, men lite ska jag iaf försöka :)

Kommentarer
kimmie säger:

var med i dagens blogg? :)

2011-08-22 | 19:03:49
Bloggadress: http://kimmiefagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback