Hur gick detta till?

Jag skulle ha en lugn hemmakväll som innebar tacos, idol, något gott att käka och en film.
Jag hann med tacos, idol och något gott att käka sedan blev jag övertalad att komma till stan.  

Så 22.30 bar det av till stan. Och helt plötsligt befinner jag mig i en lägenhet med en gäng fulla små pojkar.
Tiden gick och ett tu tre var hälften av folket borta och nu de sista timmarna var vi bara tre.
Och nu är klockan snart 5 och det ska bli så underbart skönt att sova kan jag lova!

Och låt mig tillägga, min plan var att bara vara i stan någon timme, och jag kommer hem vid denna tiden. Vad fasen hände där?

Annars har jag haft en ganska skojsig kväll. Det där med att vara ensam tjej i ett killgäng är inte så farligt ;)

Nu ska jag sova för jag vet knappt vad jag heter så trött jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback