godnatt

Ska nog sova snart, ska upp tidigt imorgon. Ska iväg med mamma och handla lite sedan har jag massor kvar att packa.
Känner mig så sjukt opepp på att åka tåg imorgon. Är liiiite nervös över att tågen inte kommer gå så allt blir kaos och jag inte kommer någonstans.. Men jag hoppas på det absolut bästa, alltså att allt ska flyta på som det ska utan stopp, förseningar, tågbyte osv.

Sedan ska jag bara passa på att skriva några meningar till min systeryster eftersom hon hade kommenterat lite.

Du kommer få dina presenter i tid, alltså på ditt partaj.
Och ja, du är gammal. Det kommer vi inte undan. Men det har väl sina fördelar det med.

Och över till något helt annat.
Skickade nyss ett sms till krille "Ring!!!!!!"
så nu kommer han ringa och tro att det hänt något, men det är bara jag som är snackesjuk! höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback