Onsdag

Tjotjim, dagen idag är trök, krille bara jobbar och jobbar.
Var duktig och lagade middag idag, så krille hann hem och äta sedan fick han åka iväg och jobba igen.
Så nu har jag precis duschat och packat ihop så mycket jag bara kan, det är ju dags att åka hem imorgon :/
Ska gå upp klockan 5 imorgon bitti så jag hinner äta, göra mig iordning och packa det sista.

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli halv åtta, så halv åtta hos mig kan börja.
Sedan blir det även Glee ♥  Sveriges mästerkock ♥ och slutligen big brother.

När jag kommer hem imorgon så ska jag vara duktig och packa upp direkt sedan ska jag iväg och klippa mig, BARA topparna. Har gett mig fasen på att mitt hår ska få bli långt så man kan locka det och lite sånt fint, men nu är det så slitet så slitet så nu får topparna säga hejdå.
Sedan kommer jag ha fullt upp med att slå in presenter. Har några kvar av Krilles och sedan ska Systers presenter också få lite presentpapper runt sig.

Och det sista ni ska få läsa nu är vad som ska pryda mina naglar härnäst.
Ska göra detta antingen torsdagkväll eller på dagen på fredag.
Nämligen "Ruffian nails", och det är nog inte många som vet vad detta är just nu, det är något som börjar bli populärt nu.

Ska visa er en bild på hur det ser ut sedan visar jag mitt eget resultat när jag har gjort det;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback