Skitsnö!

Den här snön går mig på nerverna, men det finns en sak som irriterar mig mer och det är tågtrafiken vid denna årstiden. Tågen kan inte gå pga snön.
Hallå?! det är 2011, det har varit gaaanska många vintrar förut. Snö är ingen nyhet. Ska det vara så svårt att hitta en lösning på detta efter alla dessa år?
Men nej, varje år är det som om snö aldrig har funnits förr och inget är anpassat till snö.

Nu är det totalt snökaos typ överallt = tågkaos!

Jag vill till Krille, jag vill till kungsbacka.
Han fyller 20 och ska firas nästa helg. Och jag kan antagligen inte vara med för jag sätter mig inte på ett pissetåg som kommer behöva stanna efter en liten bit och sedan bli inställt. Jag har ingen lust med det!

Nej fy fabian för snö!!

Kommentarer
Rebecka säger:

håller med :/ snön ska bort !



Var gärna med i vår tävling som finns länkad här: http://dailyhorses.blogg.se/2011/february/tavling.html

Tack på förhand!

2011-02-13 | 11:38:49
Bloggadress: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback