Vad ska jag göra idag?

Har precis ätit lite middag. Ska göra mig iordning nu, sedan ska jag till stan. Och vaad ska jag göra där?

Det berättar jag inte förrän jag kommer hem igen faktiskt ;)

Och sedan kan jag la berätta att min storasyster blir 25 idag.
Tänk vad tiden går. Jag minns när hon kröp runt på golvet i blöja och nu är hon helt plötsligt 25.
Eller ja det minns jag ju faktiskt inte eftersom jag själv inte fanns då.
Men poängen var att tiden har bara sprungit iväg.

Jag blir själv snart 20. Eller jag har precis fyllt 19 nästan men snaart 20.
Och det kan inte stämma. Jag känner mig som 14! :)


Kommentarer
Anonym säger:

Du, jag känner mig redan gammal utan att du behöver kommentera d.. =( tycker oxå tiden gått för fort, men snart e du oxå me i tjugotalet.. =)

2011-02-16 | 20:04:57
Anonym säger:

du är 14 jenny!

2011-02-17 | 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback