Facebook har kollt på allt

Tack vare facebook missar man inte en födelsedag längre. Fyller någon år så får man reda på det där.
När jag loggade in idag såg jag att facebook håller även koll på andra saker:



Där ser man, jag och Krille har varit tillsammans i ett år på måndag. Det hade jag ingeen aning om.

Jodå, det hade jag. Krille är ledig från jobbet på måndag. Jag har bokat upp hela vår dag. Med vad kan jag inte säga eftersom Krille inte har fått reda på det än :)
Men det får ni reda på måndag kväll eller tisdag. hihi :)

Idag ska jag fixa mina naglar för dom som vill veta det. Sedan har jag extrem huvudvärk också om någon skulle vilja skriva upp det. Och jag avslutar med att berätta att jag ska gå upp 05.30 imorgon bitti. Haha det är lite läskigt med tanke på att jag inte gått upp innan 10.30 på länge nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback