Lite update

Jag är noll taggad på denna bloggen förtillfället, vill så gärna få upp den nya designen men självklart råkade jag klanta till det när den i stort sett var färdig så måste fixa det en dag..

Hur som helst, i lördags var vi och firade en av Krilles kompisar och hans mamma. När det var dags att bege oss hemåt var vi sjukt lata så vi tog taxi hem. Helt sjukt vad dyrt det är att åka taxi här! :S
Jag sov i någon timme innan jag befann mig på toaletten och spydde.
Och så fortsatte det, tror jag spydde ca 20 gånger på 4 timmar.
Jippie, vinterkräksjuka tänkte jag. Hade även lite feber igår också och är fortfarande lite slö idag.

Men jag är en tjej gjord av stål, så jag biter ihop.

Ska gå och göra mig iordning nu, sedan ska jag gå ner till affären och handla.
Ska överraska krille ikväll med att ha fixat middag :)

Återkommer med resultat sen.

Lyckat vs icke lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback