Ni frågar..




FRÅGA:

Hej ! varifrån köpte du din nail trainer i från och vilket matrial bygger du naglar med ?

SVAR:

Angående nail traniern så var det såhär att min frisör kände någon som hade haft en nagelsalong men skulle lägga ner, och skulle sälja allt sitt material. Och eftersom min frisör visste att jag höll på med naglar frågade hon om jag ville köpa det. Och där fanns bland annat denna nail trainern som är en mycket bra träning!
Och det materialet jag använder nu är gelé. När jag utbildar mig kommer jag självklart använda både gelé och akryl men just nu är det endast gelé :)


Kommentarer
Emma-sweetandnails säger:

men hur får man bort gelen från själv nail trainern ?

2011-01-10 | 14:58:49
Bloggadress: http://sweetandnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback