Vad gjorde vi i måndags?

Den 24 januari, alltså i måndags hade jag och Krille varit tillsammans i ett år.
Jag hade fått krille att ta ledigt från jobbet för vi skulle hitta på något, men vad fick han aldrig reda på.
För att han skulle bli lite förvirrad sa jag åt honom att ta med lite saker som han egentligen inte skulle behöva.
Men han hade haft sina aningar och dom stämde.

Jag hade bokat en dag för oss på Ystad Saltsjöbad.
Vi fick vars två behandlingar och sedan badade vi i poolen, jacuzzin och utebadet.
Utebadet var sjukt skönt vill jag lova!

När vi sitter där i utebadet kommer helt plötsligt två män, inte vilka män som helst.
Vi går in till poolen, då kommer det fler pojkar.
Vilka var då detta? Jo Handbollslandslaget!
Där snackar vi muskler ;)

Hur som helst, vi hade en mysig dag på saltan och sedan på kvällen begav vi oss till Kungsbacka.

38.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback