Försvarsinlägg

Eftersom jag inte låter folk hoppa på mig hur som helst utan att jag får säga något tillbaka så tar jag ett litet försvarsinlägg här, utan några onda avsikter.

Angående vår Helsingborgtripp
Mitt inlägg var inte illa menat mot någon överhuvudtaget. Men om man försöker tänka såhär för en gångs skull:
Jag och Krille träffas ca 2,5 dagar i månaden, alltså en helg i månaden. Och den tiden vill man gärna ta vara på och hitta på roliga saker. Nu fick vi istället spendera 4-5 timmar i en bil för att hämta en väska, som hade hamnat på fel ställe AV MISSTAG!
Klart som fan att jag tycker det är tråkigt, det tror jag alla hade tyckt om man någongång hade kunnat sätta sig in i hur det är att ha ett långdistansförhållande och bara träffas en gång i månaden.

Är det så jävla fel av mig att tycka det är tråkigt att gå miste om flera timmar där man kunde hittat på något annat istället?
 
--andas--

, nu har jag fått skriva av mig lite. Försökte låta bli, men som den dramaqueen jag är så låter jag aldrig, och nu menar jag aldrig, något Passera utan att jag får försvara mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback