High heels

Ibland hatar jag att jag är så lång som jag är. Jag är 179 cm lång och vet ni vad problemet är?
Jag älskar högklackade skor, men använder aldrig det eftersom jag då blir runt 190 lång, vilket jag tycker är liite för långt kanske.
Så jag önskar jag var kortare. Jag hade varit stolt ägare till många par höga skor då. Antaligen för många enligt mamma ;)

Jag kan spendera timmar på olika sidor på internet och bara sitta och kolla på skor, och det är inga 5 cm klackar vi snackar om, utan här snackar vi rejäla saker!

Exempel på några underbaringar som hade varit mina om jag bara kunde varit 20 cm kortare:

Image 1 of Miss KG Hamilton Jeweled Caged Platform Sandal

Image 1 of Miss KG Bobbi Diamonte Platform Heeled Shoe 





Dessa plus ungefär 16 par till kanske?

Vad har jag gjort för ont för att bli såhär lång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback