Ledig fredag

Det är superskönt att vara ledig idag och få sova ut.
Även fast jag jobbade kväll igår så kan jag inte sova helt okej när jag vet att jag ska jobba. Är så rädd att jag vaknar hur sent som helst och kommer försent.
Men idag visste jag att jag inte hade något alls planerat och sov så toppenbra!

Blev sedan väckt av ett telefonsamtal.
Från jobbet. Så idag ska vi som jobbar iväg och lämna ett prov. Mer än så säger jag inte i nuläget.

Annars idag har jag nog en plan att åka till Bävsan. Vi hade en plan på att åka till bar a bar idag men jag tror nog att den planen skippas också har vi en lugn kväll istället :)

Och vet ni vad som gör mig så fruktansvärt deprimerad? Vädret!
Det är den 8 juli och solen lyser med sin frånvaro! Rena rama hösten ute!
Och det får mig att längta något så fruktansvärt till Cypern! I skrivande stund är det 48 dagar och 18 timmar till vi sätter oss på flyget mot paradiset.

Låt mig fresta med några bilder på hur underbart vårt hotell är:







Hur nice? Jävligt nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback