Sjuk

Hej på er!

Uppdateringarna lyser med sin frånvaro. Jag är sjukt förkyld. Nyser hela tiden och jag är helt slut. Och självklart jobbar jag helgen också. Men det är bara till att bita ihop och hoppas på att jag kan bli frisk genom att jobba.


Den enda bilden jag har att bjuda på idag är på en nageldesign jag gjorde innan. Satt ute under ett tak i regnet och målade lite naglar.
Så bjuder på en bild från en av naglarna jag gjorde.



Nu ska jag sova, börjar 6.45 imorgon.
Är det lagligt att börja så tidigt en lördag....?


Kommentarer
Gulshan-Amanda Adilova säger:

Hoppas du e frisk nu :)

Skitsnygga naglar. somrigt !

2011-08-01 | 15:14:45
Bloggadress: http://papayaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback