Godnatt

Här har det ekat tomt på sistone! ;)

Men eftersom jag inte har gjort ett skvatt som är intressant dessa dagarna så har jag inte haft något att skriva om.
Igår befann jag mig som sagt på mitt sommarjobb från 8-16 och gjorde medicindeligering och sånt. Blev helt förvånad över att jag klarade det, haha. Grym är jag!

Idag hade jag ytterligare en dag där, dock bara halvdag då vi övade olika lyft i sängar och i stolar och massa mer.

Jätteintressant att läsa om va? ;)

Och ja, bloggdesignen kom aldrig upp i söndags, för jag orkade helt enkelt inte och igår och idag var jag alldeles för trött för att orka tänka på det.

Meen, imorgon är jag förhoppningsvis ledig från allt vad jobb heter, så då kan jag sova längre och orka vara vaken hela dagen, för det har jag inte riktigt pallat på sistone ;)

Nu ska jag läsa nya veckorevyn och så småningom sova!

Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback