Laddar inför en ny vecka

Då har helgen passerat.. det går alldeles för snabbt!
Vi orkade inte stanna på Casperfestivalen tills den slutade vid 5 eller något imorse så vi gick hem lite över 12 inatt.
Idag har vi haft en lugn dag, spelade lite super mario sedan begav vi oss till Ystad och satte oss på stranden och pratade om allt möjligt. 

Vi avslutade vår kväll med att se Step up 2 och nu jag har precis sagt hejdå till Krille och han har påbörjat sin bildfärd 32 mil norrut.

Själv ligger jag i min säng och har lite småpanik. Börjar jobba imorgon. Eller ja, kommer gå bredvid nu måndag, tisdag och onsdag för att lära mig allt.
Hoppas verkligen jag kommer klicka med personalen där, allt blir såå mycket lättare då.
Är inte så nervös än, men hujadamej vad jag kommer flippa ur imorgonbitti.

Egentligen vill jag inte sova, vill inte att tiden ska gå fort, vill inte att det ska bli morgon.
Men eftersom jag börjar 06.45 (!) imorgon så är det nog bäst att försöka sova nu..

Godnatt på er nissar!


Detta visar exakt hur jag kommer vara imorgon, men eftersom jag är sådär otroooligt positiv så säger jag att det kommer gå bra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback