Lyckad kväll!

Fy sablar vad jag älskade Öja igår!
Jag hade kul från den minuten vi steg in genom öjas portar till den minuten vi steg ut därifrån, till och med att vi var i lite småbråk utanför toaletterna var kul. haha.

Min käre moder sa till mig innan jag åkte iväg att jag inte skulle hamna i bråk för tydligen så har jag lätt för att käfta ;) Men nu du mamma, läs detta och bli stolt! Jag höll mig utanför allt, sa bara en mening och sedan knep jag igen! Det var svårt att hålla sig, men jag klarade det! :)

Förövrigt så var kvällen hur lyckad som helst, folk var supertrevliga. Blev väldigt förvånad igår, när folk som jag inte pratat med någon gång i hela mitt liv bara "Hej Jenny!" och sedan kom där fram någon och "Skål Jenny"
Jag bara say what? Hur vet ni mitt namn..?

Kvällen igår får högsta möjliga betyg, och helst lite till!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på gårdagens avsnitt av Hem till Gården!

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback