Tandläkaren

Hade en helt okej dag på jobbet idag, blev lite småirriterad ibland, men bet ihop och höll minen. Jobbar kort dag imorgon också, otroligt skönt!

Efter jobbet var det tandläkaren som stod på schemat. Skulle slutföra en rotfyllning på min framtand slogs sönder för 10 år sedan. Det var ganska obehagligt när de körde upp gummistift eller vad det hette i tanden och tryckte och hade sig :S

Ska dit nästa gång den 22 augusti och innan dess ska jag ha hunnit göra en lasertandblekning för då ska han skicka efter vilken färg jag ska ha på porslinstanden jag ska få.
Sedan den 6 september får jag den nya tanden isatt och kommer ha en vitt leende utan en skadad tand! :)


mitt blivande smile? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback