Helgen

Har precis sagt hejdå till Krille och han har påbörjat sin långa hemfärd mot Göteborg.
Har inte haft någon lust att blogga i helgen, har knappt rört datorn faktiskt utan bara umgåtts med Krille.

När han kom hit i fredags kollade vi först på tv och sedan körde vi några banor på Super mario på Wii.
Igår, alltså lördags, åt vi på Kina restaurang och sedan kollade vi bio, vi såg "I am number four"
Och idag spelade vi bowling med mamma, pappa, min syster och hennes karr och hann med en jäkla massa banor på Mario :) också såg vi på filmen "Dumma mej" och avslutade vår kväll med att kolla på Bigbrother med mammsen.

Men, bion då.
Hur var den?

Den var faktiskt ganska bra. Läskig, söt och ibland rann det lite tårar ner för min kind.
Och dom där gubbarna som jagar dom det handlar om är sjukt äckliga! Hatade när dom skulle lukta och sånt när deras "sår" runt näsan öppnade sig. Så läskigt!


Av 10 poäng får denna filmen 7 eller kanske 7,5 av mig!

Men nu över till en sak jag måste få avreagera mig över.
Igår hatade jag att vara på bion, för där var för många folk som irriterade sönder mig!
För att dra några exempel.

Exempel 1. Han bredvid mig åt popcorn som han aldrig hade sett mat förut, och inte kan man vara tyst utan nej, gräv runt bland alla popcornen gärna så det hörs, sleva in så handen går non stop popcornskål-munnen-popcornskål-munnen osv och snabbt ska det gå! Och tugga gärna med öppen mun så alla hör!

Exempel 2. Ungefär lika irriterande som exempel 1. Tillsammans med den här killen satt en tjej som hade cola i sån pappersmugg, lock på också självklart sugrör. Inget konstigt med det. Men, vill man irritera folk så kan man sitta och dra sugröret upp och ner i glaset, så sugröret dras emot plastlocket. Nu hoppas jag att alla vet hur gnisslande ljud det blir av det också kan ni föreställa er att sitta och lyssna på sånt en hel film.

Exempel 3. Snett bakom oss satt några tjejer, oklart hur många. Tror dom var 3 eller 4. 
2 av dessa tjejerna hördes ungefär 80% av filmen. Det pratades, viskades högt och det mest irriterande var att dom fnissade hela jävla tiden! Man hörde hela tiden "hihihihihihihihhi"
Och när filmen var slut tror jag att en av dom andra tjejerna sa till dom att dom var ganska jobbiga eller något. Så säger den ena av tjejerna "hiihih jag trodde inte jag var så jobbig
Då kan jag berätta för dig att det var du! du var fruktansvärt jobbig!

Nu blev det ganska negativ stämning här men jag var tvungen att få skriva ner lite hur dryga folk kan vara.

Nu ska jag läsa igenom bloggarna och sedan inta sovposition.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback