Nyaste köpet

Äntligen hittade jag vad jag letade efter!
Letade efter en sak i torsdags när vi var iväg och shoppade efter läkarbesöket i malmö. Letade i alla tänkbara affärer men nej inte fanns det där.
Och var hittar jag det sen, jo i Simrishamn.

Det är ju ganska konstigt egentligen, man letar i lite större städer och finner inget. Sedan finns det i lilla sketna simrishamn.

Så, vad var det som jag sökte efter.

Jo denna;



Aldrig mer tänker jag stå med bomullspads och en flaska med nagellacksremover.
Detta är sjukt bra och jag rekommenderar det starkt.

Man stoppar ner fingret i skumgummi i burken och nagellacket försvinner jättesnabbt och man behöver inte ens anstränga sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback