Torsdag

Blev väckt 07.40 imorse av att telefonen ringde. Det var dagiset som undrade om jag kunde jobba idag och jag ville bara säga ja. Men fick tyvärr säga nej eftersom jag var tvungen att åka till malmö idag.
Läkarbesöket gick jättebra och det gjorde det även hos arbetsterapeuten. Min doktor tyckte jag var en exemplarisk patient som hade klarat av allt med operationen så bra. Ska tillbaka i november för att se om jag vill skära bort ärret eller inte :)
Och nu är jag helt färdig hos arbetsterapeuten också, tråkigt att det var sista besöket :(

Fick min före-bild idag också så ska lägga in den på datorn sen och visa er.
Ska även visa vad jag köpte idag när vi var på center syd :)

Men först ; duschen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback