Totalt tomt

Jag har inte uppdaterat sen i söndags, och vet ni varför?
För jag har ingenting att skriva om!
Mina dagar består av absolut ingenting.
Vädret är inte bra så jag är inte sugen på att gå ut och fota.
Har ingen lust att fixa med naglar förtillfället.

Har absolut ingen motivation till något.
Men vet ni vad?
Det kommer bli ändring, om kanske 3 veckor kan det hända att jag börjar få lite saker att göra om dagarna, hörde jag ordet jobba? ;)

Hur som helst, har börjar fundera på om jag ska åka upp till mina babes (dvs Krille, Rosa och Kajsa)  på söndag. Sedan åker jag och Krille tillsammans ner till Skåne på fredagen.
Det är ju antagligen sista gången jag kan åka upp innan verkliga livet börjar så känns som jag borde ta den chansen.
Ska prata fint med mammsen imorgon om detta.

Imorgon ska jag i alla fall till synsam och kolla mina ögon, hoppas på att synen börjar stabilisera sig lite nu så jag kan börja längta till en laseroperation!

Resten av veckan;



Avslutar mitt inlägg med att skriva Grattis till min kära vän Malin som blir hela 20 år idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback