Hjärtattack

Jag höll nog på att dö i några sekunder precis. Loggade in på bloggen och ser till min fasa att alla kommentarer är borta och alla inlägg var borta. Hjärtat hoppade över några dunk. Sedan insåg jag att jag hade loggat in på fel konto. 
Har två olika konto här på blogg.se. Ett där jag gör designer och ett där jag har min blogg. Hade loggat in på den med designer så det var ju inte så konstigt att där ekade tomt ;)

Det var ju inte detta mitt inlägg skulle handla om egentligen så nu kör vi vad det egentligen skulle handla om.

Idag är det onsdag vilket innebär Greys anatomy! Sjukt hur bra ett tv program kan vara.
Jag har precis sett Hem till Gården och nu ska jag ta tag i mitt liv för denna dagen.
Min kära mor tycker mitt rum är stökigt, jag själv förstår inte vad hon snackar om, som vanligt.

Så mina planer nu får vara att gå och göra mig iordning, slänga på mig en liten sminkning, plocka undan alla kläder på rummet (som inte stör mig, men tydligen andra), sedan ska jag ta turbo bilen och köra till affären och handla någon mat till la familia så dom blir nöjda och glada.

Frågan är vaaaaad ska jag handla och vaaad ska jag laga????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback