Kan titulera mig själv som klant

Som jag har skrattat åt mig själv.
Vi ska ju åka till Göteborg över nyår och några dagar till. Och igår satt jag med sällskap i telefonen och kollade på hotell och av MISSTAG råkar jag boka ett hotell. Men det var inte mitt fel och det vet vi alla! ;)
Det som är komiskt är att jag på allvar fyller i alla uppgifter och trycker helt seriöst på boka och inser då vad fan jag har gjort. Hade ju inte alls pratat med dom två nissarna som ska med. Och jag skulle ju INTE boka!

Men det var bra på ett sätt, för det satte igång hela processen att ta tag i detta! haha.

Sedan måste jag bara berätta att det är sjukligt synd om mig nu!
Var hos tandis idag, så bad jag han kolla på min visdomstand som är påväg upp. Och det gjorde han, och tar en röntgenbild. Haha där snackar vi kul bild. Tanden ligger käpp rätt åt skogen! Så tandisen kan inte själv ta bort den så måste till käk-kirurgen. Hur kul lixom...?

Hittade en bild på google som nästan visar hur det ser ut i mitt fall.


Såhär, fast 10 gånger värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback