New in!

Kicks är farligt, men ack så underbart. Speciellt de där hyllorna med saker från Make up store. Jag döör lite inombords.

Fick bli 5 nya saker inhandlade idag.



3 nya penslar. Nr 203, 204 och 101.


Foundation från make up store och trippelögonskuggor från Isadora.


Och såhär ser skuggorna ut På, med blixt.

Är väldans nöjd över dagens inköp.
Sedan handlade jag ett par jeans och lite annat smått och gott.

Och huvudsyftet med Malmö idag var ju att jag skulle till Handkirurgen. Var mitt sista återbesök sedan operationen jag gjorde i oktober 2010. Allt ser bra ut så nu är jag fri som en fågel! :)

Kommentarer
Lina S säger:

Snygga!

2011-11-30 | 14:35:29
Bloggadress: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback