Svar på fråga

Fick en fråga på det hääär inlägget om vilken primer jag använde.

Svaret är "eyeprimer tinted" från Make up store.
Den är superbra!




Tänkte även dra min kväll här i detta inlägget.
Som jag skrev lite hastigt innan så var det dags för premiär av Breaking Dawn. Den gick i tre salar samtidigt och där var ganska mycket folk om man säger så. Vem kunde tro detta??
Filmen var lite smådryg ibland, men det ska bli spännande att se sista delen, OM ETT ÅR!
Förstår inte vad fan dom ska vänta så länge med den för..

Och nu ikväll har jag även kollat på greys anatomy, som vanligt.

Och för att prata om något helt annat. Lämnade ju in min mobil på lagning förra tisdagen. Och det är svårt att vara utan den! Det är otroligt jobbigt att gå tillbaka till en vanlig telefon med knappar istället för en med touch och tangentbord.. Och skulle verkligen behöva min app från Halebop. Behöver veta hur illa jag ligger till med mina sms.
Haha, räknade ut att jag under den senaste veckan skickat i genomsnitt 270 sms per dag. Behöver tagga ner lite om mina sms ska räcka hela månaden. haha!


Kommentarer
issa - rappare och låtskrivare säger:

Hej :)



Ska vi följa varandra på bloglovin? =)

2011-11-17 | 13:22:04
Bloggadress: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback