Tisdag 22 november

Godmorgon skönheter!
Hoppas ni sovit gott. För det har jag. Man gör det när man somnar glad :)

Idag har jag fullt upp. Har 3 avsnitt av Hem till gården att se på, VIKTIGT VIKTIGT.
Sedan måste jag skriva ut lite bilder till imorgon, för imorgon pimpar jag kroppen med bläck ;)
Och sedan hade jag tänkt hinna med att bygga på mina naglar, får panik utan långa naglar..
Och sedan ska det smsas med Nissepisse också mellan varven, också mycket viktigt! :)


Slänger antagligen upp en bild sen på hur naglarna blev och sedan ska jag svara på en fråga också som kom för några dagar sedan.
Smell u later.


Kommentarer
Isabelle :] säger:

Ha en bra kväll :D

2011-11-22 | 18:52:34
Bloggadress: http://isaloll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback