Blandande bilder från Cypern

Tänkte slänga upp lite ännu ej visade bilder från Cypern. Känner mig inte lite sen eller så :)




Två bilder ifrån kvällen då vi spelande minigolf. Ursäktar suddig iphonebild överst.


Tvättad och fin inför fiskspa:et. (Note to self: ta inte bilder på dina ben från denna vinkeln, ser ut som du har världens fetaste ben)

Fiskspa. Låt oss säga att det kittlades en del. Och ursäkten till att jag är så blek fast vi befann oss i cypern var att detta var första dagen och jag hade endast solat ca 1 timme :)




Hotellrummet. Det var städat och fint när vi kom dit, det tog ca 5 min sedan hade vi saker överallt.


Nisse med glas på huvudet. Vi var ett gäng tjejer som fick sätta på glasen på huvudet. Jag tror mitt är det nästöversta.


muummma.



Bästa showteamet som bjöd på sjukt bra shower!


Äckeldjuret som våldgästade mig när jag låg och solade. Gjorde inte mig så mycket när den satt bredvid så jag kunde fota, men när den hoppade på mig och började springa på mig, då var jag inte så tuff länge..


Utsikten från the balkong.

Så, det får räcka med bilder för denna gången :)


Kommentarer
Anna Josefine säger:

Men vad är det där? En blandning mellan gräshoppa och vandrande pinne? :)

2011-10-12 | 14:26:44
Bloggadress: http://mittvitabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback