Hej!

Jag tror att jag är redo för att sakta men säkert komma tillbaka till bloggen.
Jag trodde jag skulle vara borta flera veckor, men det tog bara några dagar.
Jag har inte lust att dra upp anledningen till varför jag ville lämna bloggen och allt annat ett tag, utan nu fokuserar vi framåt :)

Jag har bestämt mig för att min blogg ska övergå mer i skönhetsinriktningen nu, med mer naglar, mer smink, mer tips osv.
Kommer dock fortfarande handla en del om mitt liv men inte riktigt i samma utsträckning.
Veckans blogg kommer fortsätta som vanligt. Tävlingen som är igång nu skulle egentligen vara avslutad i söndags men pga det som hände så skjuts den fram till söndagen som kommer :)

Så är läget nu. Imorgon kommer det upp lite inlägg. Bla hur folienaglarna blev och lite annat smått och gott!

Ha det bra så hörs vi imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback